Hyvää Marin päivää kaikille Mareille ja tietysti Marioille, Maijoille ym. päivänsankareille! :)

Täällä ainakin satoi ihan kaatamalla aamulla. En tiennyt, mitä tekisin tänään, kun ei ollut rahaa mennä tarjoamaan Mäkkäriateriaa itselleni ja siskolle, jolla itselläänkin on nimipäivä tänään. Olemme nimittäin Mari ja Maija!

No, päivän ainakin pelasti se, että tänään katsoimme Greyn anatomian 5. kauden viimeiset jaksot. Siskoni ei ole katsonut Greytä telkusta, mutta innostui lopulta katsomaan sen DVD:ltä, koska itsekin aloin katsoa Supernaturalia. Housesta en tykkää lainkaan, vaikka hän on sitäkin kaupitellut minulle. Parhaita sarjoja, joita tiedän, ovat se Grey, Holby Cityn sairaala, Teho-osasto, Chicagon lääkärit, Supernatural, Poltergeist, Salaiset kansiot, Kauhua kryptasta ja Monty Pythonin lentävä sirkus.

Tänään tuli tieto opiskeluun pääsystä. Luin netistä. En päässyt ammattikorkeaan. Kuten arvelinkin. No, minä olen tottunut kieltäviin vastauksiin koko surkeassa elämässäni. Mitä nyt yksi lisää, ei kukaan minua minnekään huoli. Ikinä.

Yhden asian lupaan kuitenkin itselleni: minä en aio antaa Ammattialat tutuiksi- kurssin opettajaa pilkata minua hylkäyksen vuoksi. Hän on väärässä kaikesta. En aio vastata hänen puheluihinsa tai sähköposteihinsa, koska hän ei tukenut minua valinnassani. En saa antaa hänen olla oikeassa tässä asiassa, koska olen kyllä itse valintani tehnyt. Minä tiedän, että minusta on matkailualalle, ja teen kaikkeni, jotta hän nöyrtyy tunnustamaan sen.