Voin vain sanoa - huhhuijaa. Samoja vanhoja asioita jahkattiin kuin niitä ei olisi aikaisemmin jahkailtu. Kuka OIKEASTI uskoo vaalilupauksiin? Onko kukaan konkreettisesti nähnyt muutosta parempaan?

Miksi lasten ja vanhusten asiat ovat tärkeämpiä kuin pitkäaikaistyöttömän? Lasten asiat minua eivät kosketa. Minulla ei ole lapsia, enkä haluakaan niitä. Miksi kaikkien pitäisi haluta lapsia? Heti, kun pistin vaalikoneessa vanhukset tärkeämmäksi kuin lapset, ehdokkaani putosivat monella prosenttiyksiköllä!

Jos Suomi on niin mahdottoman hyvä maa asua, lasten asioista ei tarvitsisi edes puhua. Voitaisiin keskittyä minun mielestäni tärkeimpään, eli työpaikkojen luomiseen ja kulttuurin tukemiseen. Vaalikoneissa ei VALITETTAVASTI näkynyt se, että kulttuuri olisi ollut tärkeä.  Tai työpaikat. Mutta näyttää siltä, että ensin lapset, sitten kaikki ne, joille ei työtä riitä. Missä luulette lastenne työskentelevän 20 vuoden kuluttua, jos työpaikkoja ei ole?

Minä harvemmin sairastun. Minulla on erinomainen peruskunto, eikä allergioitakaan ole. On tietysti ymmärrettävää, että terveydenhuolto olisi saatava kuntoon, samoin vanhuspalvelut. Siltä varalta, että joskus sairastun ja tulen vanhaksi.