Olen nyt toteuttanut pitkäaikaisen haaveeni – ostin digikameran! Minulla ei ole ollut omaa kameraa moneen vuoteen, kun Olympukseni katosi joskus kauan sitten. Se oli ihan tavallinen, filmillä toimiva kamera, mutta tämä kaunokki onkin minun ensimmäinen digikamerani! Nyt voi jopa ottaa kuvia elämästäni ja jakaa niitä täällä.

 

Eli sain kameran eilen. Olin suunnitellut sen ostamista jo viikkoa ennen, kun olin käymässä siskoni kanssa Lappeenrannassa. Anttilassa näin, että eräs hienon pinkin tai lilan värinen Nikon-kamera oli myynnissä 70 € tarjoushintaan. Se oli halpa kaikkiin muihin malleihin verrattuna! Niinpä hyppäsin eilen linkkaan ja menin Lappeenrantaan. Ostin lilanvärisen Nikon Coolpix S2600-kameran. :)

 

Nyt minulla on siis Sony-merkkinen MP3-soitin (Sony Walkman NWZ-E464) punaisena, Samsungin GT-E1150i-puhelin pinkkinä sekä tämä uusi Nikon. Käytin joskus aikoinaan Nokian 6630-puhelinta niin puhelimena, MP3-soittimena kuin kameranakin, mutta eihän siitä mitään tullut, kun kuuntelin musiikkia, ja sitten yhtäkkiä joku soitti. Räpellystähän siitä syntyi! Eikä sen kännykän kamera nyt niin mahtava ollut. Ja puhelimen muistiin ei mahtunut kuin muutama hassu kappale. Niinpä erotin kaikki tarvitsemani toiminnot. Hankin ensin MP3-soittimen, sitten puhelimen, ja nyt vihdoin viimein sain kamerankin. Ja tuttaviinkaan en voi luottaa, koska he eivät anna minulle mitään muuta lahjaksi kuin vaatteita ja lakanoita.

 

Nyt en siis tarvitse älypuhelinta, kun minulla on kaikki tarvittava. Ehkä joku pitää minua hulluna, kun kannan niin montaa pikku arvoesinettä mukanani, mutta minulle on paljon helpompi pitää soittimet soittimina, kamerat kameroina ja puhelimet puhelimina.